Onze werkwijze


24 uurszorg aan huis

Wanneer u bij ons een aanvraag indient voor 24 uurszorg aan huis, plannen wij met u een 

24 uurszorg

(geheel vrijblijvende) afspraak in. Tijdens deze afspraak bekijken we wat uw specifieke wensen en behoeften zijn met betrekking tot de 24 uurszorg aan huis. Aan de hand van de gestelde wensen en behoeften gaan wij op zoek naar de meest geschikte inwonende zorgverleenster. Op die manier proberen wij zo goed mogelijk aan te sluiten bij de zorgbehoevende en kunnen wij zorg op maat bieden.

Binnen ons bestand hebben wij een groot aantal inwonende zorgverleensters. Samen kijken wij naar de zorgverleensters die op dat moment beschikbaar zijn. De uiteindelijke keuze voor een zorgverleenster wordt gemaakt door familie, vrienden en mantelzorgers. Uiteraard zullen wij u hierin voorzien van een passend advies. Desgewenst kunt u ook eerst kennis maken met de betreffende zorgverleenster om te kijken of er een klik is. 

Wanneer er uiteindelijk een inwonende zorgverleenster bij de zorgbehoevende is komen inwonen, houden wij nauw contact met u en de zorgverleenster. Tweemaal per maand bespreken we de zorg en eventuele lopende zaken. Na twee maanden wisselt de zorgverleenster met een andere zorgverleenster (u beschikt altijd ovr twee zorgverleensters die elkaar om de twee maanden afwisselen). Uiteraard zorgen wij ervoor dat ook zij de ondersteuning, begeleiding en zorg kan bieden die nodig is. 

 

Hoe selecteren wij de zorgverleensters?


De basis van een succesvolle samenwerking begint bij het werven van zorgverleensters met het juiste profiel en gebeurt op basis van een gedegen selectie en screening. Wij informeren u graag over hun vaardigheden, persoonlijkheid, motivatie, ervaringen en opleiding.

Zowel in Nederland als in omringende EU-landen heeft het 24 Uurs Zorgloket een groot netwerk. Op die manier kunnen wij voor u op zoek naar de meest geschikte zorgverleenster. om aan u de geschikte zorgmedewerkers te presenteren.

Ook komen wij als intercedenten tijdens onze dagelijkse werkzaamheden veel in contact met Poolse en Portugese wervingsbureau’s. Het mag duidelijk zijn dat wij hoge eisen stellen aan gastvrijheid, samenwerking en verzorging. Momenteel hebben we in ons bestand al ruim 200 kandidaten beschikbaar.

In overleg met de zorgbehoevende zullen we een selectie maken aan de hand van de CV’s en gezamenlijk de best passende verzorgster selecteren.

 

Contracten van de zorgverleensters

De inwonende zorgverleensters zijn in het bezit van Poolse of Portugese arbeidscontracten en voldoen aan de Poolse of Portugese wet- en belastingseisen. Ze zijn in loondienst bij het zorgbureau in Polen of Portugal. Ze zijn dus niet in dienst bij het 24 Uurs Zorgloket. Wij zijn slechts de bemiddelaar die ervoor zorgt dat u een geschikte zorgverleenster krijgt. 

Mocht er geen klik zijn tussen de zorgbehoevende en de zorgverleenster dan zal het 24 Uurs Zorgloket, in opdracht van de werkgever, uiteraard kosteloos een andere inwonende zorgverleenster verzorgen.

 

Contact 

Wilt u meer weten over de manier waarop wij werken? Neem dan gerust contact met ons op. Dit kan via ons contactformulier, 0800-6444444 of info@24uurszorgloket.nl.