Mijn naam is Nadia Greven en ik ben werkzaam bij het 24 Uurszorgloket als zorgcoördinator. In het verleden heb ik een jaar Verpleegkunde gestudeerd en in de ouderenzorg gewerkt. Maar uiteindelijk heb ik een studie International Business and Languages afgerond. Tijdens bovenstaande periode heb ik affiniteit voor de zorg ontwikkeld, veel geleerd over het zaken doen met andere culturen en ben ik vaardig geworden in het spreken van verschillende talen.
Eerder werkte ik in de IT en accountancy, maar ik heb met veel plezier de overstap gemaakt naar het 24 Uurszorgloket. Want met mijn bijdrage in het werkleven hoop ik de wereld een stukje mooier te kunnen maken. Bij het 24 Uurszorgloket heb ik echt het gevoel dit te kunnen doen. Hier vind ik een goede balans tussen het persoonlijke en zakelijke. En daarnaast ook een heel fijn team van medecollega’s.
In mijn werk coördineer ik het proces wat ná de intake komt. Dit is dus van de screening van zorgverleners tot en met het begeleiden van zorgverleners tijdens en na een plaatsing bij familie, in opdracht van de zorgaanbieder. Om dit stukje begeleiding nog beter onder de knie te krijgen, ben ik begonnen met een opleiding Intercultureel Coachen. Met deze nieuw opgedane kennis hoop ik de zorgverleners van de zorgaanbieders nog beter te kunnen begeleiden bij hun (tijdelijke) integratie in de Nederlandse cultuur.
Een groot deel van de dag ben ik dus in contact met zorgverleners en de collega’s van het 24 Uurszorgloket, maar daarnaast ben ik ook contactpersoon voor de opdrachtgevers uit Portugal en Slowakije. Naast de interne collega’s, heb ik ook veel contact met de medewerkers van de zorgaanbieder in het buitenland, door dat contact versterken we elkaar met de kennis en ervaring die we in huis hebben.
Zoals je bovenstaand kunt lezen, heb ik met veel verschillende partijen contact. De grootste uitdaging in mijn werk is een balans te vinden tussen alle verschillende belangen die er spelen en een passende oplossing te vinden voor alle betrokkenen!