Heeft u een klacht?
U bent als cliënt niet tevreden of heeft u een klacht over de geleverde diensten van het 24 Uurszorgloket? Dan kunt u de volgende stappen nemen om dit kenbaar t maken:
- 24 Uurszorgloket heeft haar klachtenregeling en -bemiddeling ondergebracht bij Quasir.
- Via onderstaande contactgegevens komt u in contact met Quasir, om uw klacht kenbaar te maken. Een klachtenfunctionaris van Quasir zal binnen 48 uur contact met u opnemen.
- De klachtenfunctionaris van Quasir zal u vervolgens adviseren/helpen bij het oplossen van uw klacht.
Contactgegevens Quasir:
- Post: Quasir, Klachtenfunctionaris abonnementen, Postbus 1021, 7940 KA Meppel.
- E-mail: bemiddeling@quasir.nl t.a.v. Klachtenbemiddeling.
- Telefonisch: 06-48445538 (9.00 tot 17.00 uur ma t/m vr).
- Uiterlijk binnen 48 uur na uw melding wordt u teruggebeld (bij geen gehoor als u belt) of gemaild.
- Meer informatie over Quasir is te vinden via www.quasir.nl.