Heeft u een klacht?

Heeft u een klacht?

Bent u als cliënt niet tevreden of heeft u een klacht over de geleverde diensten van 24 Uurszorgloket? Dan kunt u de volgende stappen nemen om dit kenbaar te maken:

  1. 24 Uurszorgloket heeft haar klachtenregeling en bemiddeling ondergebracht bij Quasir.
  2. Via onderstaande contactgegevens komt u in contact met Quasir, om uw klacht kenbaar te maken. Een klachtenfunctionaris van Quasir zal binnen 48 uur contact met u opnemen.
  3. De klachtenfunctionaris van Quasir zal u vervolgens adviseren/helpen bij het oplossen van uw klacht.

Contactgegevens Quasir:

  • Post: Quasir, Klachtenfunctionaris abonnementen, Postbus 1021, 7940 KA  Meppel.
  • E-mail: bemiddeling@quasir.nl t.a.v. Klachtenbemiddeling.
  • Telefonisch: 06-48445538 (9.00 tot 17.00 uur ma t/m vr).
  • Uiterlijk binnen 48 uur na uw melding wordt u teruggebeld (bij geen gehoor als u belt) of gemaild.
  • Meer informatie over Quasir is te vinden via www.quasir.nl.